تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

آب و هوای آنتالیا در زمستان

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ



آنتالیا از محبوب ترین مقاصد توریستی در جنوب کشور است. این منطقه میان کوه های توروس و دریای مدیرتانه است و با توجه به مشرف بودن به سمت دریا ، آب وهوای خاص خود را دارد.
پاک ترین سواحل ترکیه را در حالی در طول تور آنتالیا مشاهده خواهید کرد، که در طول سال فقط دو فصل از نظرآب و هوایی بر این منطقه حاکم است: تابستان و زمستان
با توجه به تابش نور آفتاب در تمامی روزهای سال ، درمای هوا محدود تر است و بنابراین آنتالیا منطقه ای دوفصلی است. منطقه ای که یا تابستان طولانی و گرم دارد ، یا زمستان سرد و کوتاه. در ادامه با این فصول بیشتر آشنا خواهید شد.

آب و هوای آنتالیا در زمستان

آب و هوای آنتالیا در زمستان


زمستان
زمستان این منطقه بسیار کوتاه است و تنها ماه های دسامبر ، ژانویه ، فوریه و مارس را شامل میشود. بنابراین طول دوره سرما در آنتالیا کوتاه تر از آن است که برای انتخاب تور آنتالیامناسب ، خیلی درگیر آب وهوا درجه حرارت باشیم.
در این دوره ، سردترین روزهای سال با کاهش دمای قابل توجهی حتی تا 5 درجه سانی گراد میبینید. بنابراین علاوه بر این که باید از سفر های دریایی و ورزش های آبی صرف نظر کنید، نیاز است لباس گرم زیادی همراه داشته باشید.
دسامبر مرطوب ترین ماه سال در تور آنتالیا است و بارش های حتی تا 120 میلی متر می رسد. خوش بختانه با وجود این سرما ، بعد از بارش ها و افت دمای قابل توجه ، می توانید نور مستقیم آفتاب را مخصوصا در کرانه دریا و حوالی سواحل شاهد باشید و این روند حتی در سردترین روزهای سال برقرار است. دسامبر و ژانویه در طول روز و حتی در زمستان ححدود 10 ساعت در روز آفتابی هستند؛ در فوریه و مارچ دمای هوا افزایش می یابد و تفریحات آبی از سر گرفته میشود.


منبع: آب و هوای آنتالیا در زمستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی