تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

آب و هوای آلانیا

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ق.ظ



آلانیا شهرستانی ساحلی در جنوب غربی ترکیه است و به دلیل آب و هوای بی نظیر خود ، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.
مجاورت با دریای مدیترانه سبب به وجود آمدن آب و هوایی گرم در تابستان و معتدل در پاییز و زمستان این مطقه شده است. اگر تور آلانیا را برای سفر به ترکیه انتخاب می کنید ، آشنایی با آب وهوای این منطقه ، سفری خاطره انگیز تر برای شما رقم می زند. در ادامه به صورت چهار فصل آب و هوای آلانیا را را بررسی می کنیم.

آب و هوای آلانیا

چهار فصل آب و هوای آلانیا


زمستان
بیشترین دمای هوا در زمستان منطقه آلانیا ، 15 درجه سانتی گراد است و با تطابق این دما در تور ترکیه با شهرهای انگلستان ، می توان فهمید که زمستان خیلی سردی را در آلانیاتجربه نمی کنیم.
ژانویه و دسامبر مرطوب ترین ماه های سال در آلانیا هستند. رطوبت هوا در کنار 7 ساعت آفتاب مستقیم در روز ، حضور گردشگران را حتی در روزهای آغازین زمستان در تور آلانیاپررنگ تر کرده است.
بهار
ماه های بهار، یعنی آپریل ، می و ژوئن ، بهترین ماه ها برای سفر به تمامی نقاط مدیترانه ی غربی و جنوب غربی است. هوا رو به گرم شدن می رود ، با این که  هنوز سرمای زمستان حس میشود.
میانگین دما در ماه می ، 13 درجه سانتی گراد است که این درجه حرارت جهت انجام ورزش های آبی یا گذراندن اوقات فراغت در سواحل بهترین دما است.
به طور کلی در اواخر ماه بهار ، دمای هوا تا 20 درجه سانتی گراد نیز می رسد و این بدان معنی است که ورود به دریا و استفاده از هوای آفتابی در سواحل منطقی تر است.
در تور آلانیا در فصل بهار ، هوا آنچنان سرد نیست که آزاردهنده باشد، اما گاهی سرمای هوا باعث میشود که دمای آب دریا قابل تحمل نباشد. بنابراین بهتر است که از سایر جاذبه های گردشگری آلانیا استفاده کنید.


منبع: آب و هوای آلانیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی