تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مناطق طبیعی تور پوکت بخش دوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

مناطق طبیعی تور پوکت بخش دوم


به جزیره گرمسیر و هیجان انگیز پوکت در تور تایلند خوش آمدید! این ساحل از زیبایی های خدادای زیادی برخوردار است که سبب سرازیر شدن موج عظیمی از مسافران به این منطقه شده است و همین موضوع سبب شده است که بیشتر از جاذبه های گردشگری و تاریخی، مناطق طبیعی در تور تایلند برای توریست ها جذاب باشد.
اگر می خواهید یک نقطه را به عنوان پایتخت طبیعت در تور تایلند به دوستان خود معرفی کنید، مناطق طبیعی  پوکت زیباترین و بهترین گزینه است.
چشم انداز پلاب پلا
در نیمه راه چالونگ و کاتا رستوران تپه ای بزرگی  چشم نوازی می کند که نشانه بارز منظره زیبا پلاب پلا می باشد. این منطره دارای بخش ماشین رو نیز می باشد که با توجه به شیب زیاد آن رفت و آمد را برای مسافران تور ساده تر کرده است. مشاهده منظره بی نظیر کاتا از این ارتفاع  می تواند به خاطره انگیز ترین فعالیت در تور پوکت تبدیل شود.
خانه موج سواری پوکت
این مرکز صرفا برای افرادی که به موج سواری به صورت طبیعی و مصنوعی در تور پوکت علاقمند هستند ساخته شده است. خانه موج سواری در ساحل کاتا قرار گرفته است و دارای یک موتور عظیم برای ایجاد موج در میان آب های مصنوعی و به شکل یک سرزمین موج سواری است. برای کسانی که اولین بار و بدون هیچ تجربه ای قصد دارند موج سواری کنند، این مرکز تمهیدات زیادی را جهت امنیت بیشتر افراد هر تور اندیشیده است و مجموعا یک فضای مفرح و ایمن را در خانه موج سواری پوکت میبینید.
پایین و قسمت های انتهایی هر استخر دارای لبه های نرمی است که سقوط را در آن ایمن کرده است. کل این منطقه در جنوب تایلند وزیباترین جزیره آن واقع شده است و همزمان می توانید از چشم انداز زیبا ساحل و آب های درخشان نیز در تور پوکت بهره مند شوید. علاوه بر موج سواری امکان جت اسکی نیز در میان آب ها برای افراد مختلف فراهم است.


منبع: مناطق طبیعی تور پوکت بخش دوم

تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی